Thursday, April 30, 2009

potfolio...

bila ClouDMeD berkata....
weh...
korang btol2 ke nak wat potfolio tuh?...
korg da pk masak2 ker?...
nanti nak invite sape datang?... budak2 banyak dah balik time tuh la...
spatutnya mende ni wat mase present rtue ke?... logik gak...
pagi present, ptg trus potfolio....
kalu nak wat yang AKAN DATANG, aku rase sedikit kesusahan laa....
kelam kabut t...
mane nak cari org nak invite datang lagi...
nak urus2 sume lagik...
bukan aku tak SETUJU....
sekadar untuk kita suma PIKIR masing2....
lagi satu, sape yang keluarkan IDEA nih ye?...
ClouDMeD aka SoLiDGengSTeR

9 comments:

A said...

hah, gua sokong lu..

A said...

gua sokong..

askar said...

testing...

cik.Sheqa said...

hurm..
idea pak amir sebenarnya...
sbb die yg nak sgt buat.
so nt akan dibincang hari sabtu ya. bwk bertenang...

~misz syafa~ said...

en d.d....
haruskah warna-warni tulisan tuhh...
meriah sunggoh idop ini yer...

HAPPY DEEPAVALII...

AMMAKK..APPA....
hahahahaha....(sesunggohnya ketawa nie...)

CLouDMeD said...

-syafa-
hahaha... kuaja seyh syafa neh...
debik kang...
DEEPAVALI dah lepaih laa... hemoih2..

-syika-
oh ya...
tima kasih atas informasi yang diberi...
barulah tenang sket ati nak wat keja sambil baca tasawur.. hehee..

-poo-
oik...
nak testing2 main kat laut...
cni takde main2.. hahaa

-yeng-
tima kasih...
kita sama laki2... hahaha

~misz syafa~ said...

ko cama bru smbut smlm jer...hahahah...
siap design tulisan lagi....
hahhahhaha

cik.Sheqa said...

huh~~~ aku kecewa!

Thenadi said...

aku terfikir, benda dah siap? tapi
orang dan orang dan orang orang yang sepatutnya datang dann. turut memberi semangat.
kat mana ye? dah balik ey?
x disuruh menjadi penyambut tetamu.
tak disuruh membuat surat.
tak disuruh utk menjemput siapa siapa yang datang pon.
orr mungkin mereka sibuk menguruskan semua semua yg berkaitan.
mungkin!