Sunday, April 26, 2009

SANGAT MENCABAR BUAT AKAUN GMAIL......




pertama skali aku nak ucapkan ribuan trima kasih tuk nedo, mellakolia, lady sheeqa, y byk membantu dlm mrialisasikan akaun gmail ak...ak sunggoh terharu...tak percaya...shgga boleh berada disini akhir nya...jutaan terima kasih skali lagi tuk mereka2 y disebut di atas y byk membantu......trima kasih sahabat semua....jasa kamu diingati sehingga akhir hayattt....muarhhhhh....... ;p




LOKASI,


teratak misz syafa n mellankolia.....




SAKSI,


nedo, lady sheeqa

4 comments:

::mellankolia:: said...

akulah tuh yg membantu juga...

cik.Sheqa said...

alamakkk..
ko memekak sampai aku takley tido dah...
tanya tanya tanya..

tp takpe, mane tau aku dah takley dgr sore korg ag next semmm...

~misz syafa~ said...

sampai ati cakap cam tu lady sheeqa...da la tido tas katil ak,,,ko ngater ak pulok...
cam tu la koo...t ko rindu ak klu ak tak join bloq...bru tau..perasaan rindu ko kat aku membuak2 smpai nak dtg umah ak tau...
jgn main2...hahahaha....
bgga gila nama2 y ak sebutkan tu...(kembang abiss idong2)

Thenadi said...

ye, aku menyaksikan da =_____=
lain kali sila lawat email anda yeee