Friday, November 6, 2009

Entry last sem saya

Dimana kita berdiri sekarang bukanlah tempat dimana kita mencari dan memerlukan musuh, tetapi adalah tempat untuk kita mencari kenalan dan mengeratkan perhubungan.Ye, aku mengaku bahawa agak sukar untuk aku menyesuaikan diri di tempat baru, dan aku juga terpaksa menyesuaikan diri dengan tenaga pengajar yang sudah lama mengenali kamu tetapi bagi aku, ini adalah semester pertama aku dengan mereka. Dan aku juga masih tidak faham cara kamu bekerja dan cara kamu berkomunikasi dengan tenaga pengajar dan juga rakan yang lain.Sama seperti rakan-rakan aku yang lain. Cabaran pertama yang terpaksa aku hadapi apabila telah diberi kepercayaan untuk mengetuai kumpulan cadangan Metro B, Kuala Selangor. Terima kasih, aku cuba untuk memahami, aku cuba bertolak ansur secara perlahan-lahan Maaf sekiranya aku terkasar bahasa dan membuatkan korang terasa hati dengan aku, Cuma satu yang masih bermain difikiran aku adalah, cara kamu cuba menjatuhkan rakan kamu sendiri, mungkin dia tak pernah ambil tahu langsung kerja kumpulan kamu, tapi tidak bermakna dia adalah "loser" :) ingat nama kumpulan tak menentukan apa-apa, ye aku tau, tapi kadang-kadang bila hati menguasai diri, kamu takkan dapat apa-apa kan. Mungkin cara aku diajar di sana agak berlainan dengan situasi di sini. Maaf ini adalah kenyataan. Mungkin masa menentukan, perlahan-lahan ye kawan-kawan. Mesti boleh


okey guys. Enough is Enough :) Happy holiday



ps: that's what you get when you let your heart win

3 comments:

::mellankolia:: said...

yelah dah enough lah..daku dah mls..
mau enjoy cuti..
daku mmg tidak tahu bertapis..
harap maaflah utk sume yg terasa..

cili byk tp bkn utk mereka mkn semua..
sbb t terlalu pedas n terlalu terasa.. (^_^)

CLouDMeD said...

lain kali bli penapis ye mel... hahhaha.. kan da kene mara... aku ade mkn jgak ko punye cili artue.. hehe... manis je ase... gagaggaga

Anonymous said...

hmmm..skatila