Friday, December 25, 2009

aku da dapat keje....

salam kawan2...

disini ade berita dr dayangku...

kwn2, aku da dpt keje kat sarawak...sebagai Pen. Peg Perancang Bandar dan desa kat jabatan tanah dan survey...hmm..aku kene melapor diri kat sane 11.1.10..so aku kene hold study aku kat UTM skudai..aku sbnrnye da lupa da pasal keje 2 sbb igtkan xdpt..aleh2 sangkut lak...rezki kowt..huhu..aku xwat agi penangguhan stady ni..jumpe PA aku pon x agi...
kwn2, sedih plak nak tglkan korang...hurmmm.....aku dah pk semasak2nye aku pilih utk bekerja..sbb mase aku mtk keje 2 aku dah nekad lau aku dpt keje aku akan keje.kalo aku xdpt keje aku smbung blajar...aku dah mtk pendapat pn Azina, kakak2 aku,rakan2 level 4 kdse wa1 n ramai agi lar..aku sure aku pilih utk bekerja..kalo korg rase kptsn aku x betul,aku mtk maaf ea...nanti aku leh tlg fmily aku.xsbr nak suh mak ayah aku rasa duwet keje aku..sbb diorg dah byk kuarkan duwet tuk aku dpt pendidikan kat UTM KL selama 3 taun...hanya 2 je aku leh bls jasa diorg..ngan kakak2 aku agi.aku hepi dpt tlg diorg t sbb diorg berkorban utk aku selama ni..

kwn2, kalo aku de wat slh n silap aku mtk maaf ea...dr hujung rambut ke hjg kaki...bagi dila kwn aku yg paling rapat ngan aku, teruskan pejuangan..jgn sedih2..t ade rezki kte leh jumpa..xmo tls pjg2 t ko ngs lak bc blog ni....bg classmate ddn0609 aku wish u all da best..syg korang...berat hati ni nak tglkan korang....korg la pendorong aku selama ni...kenangan pahit manis aku akan ingat sume..tak lupe gak kwn2 3sbw yg sempat bsama selama 1 sem..

bagi lecturers yg penah memberi ilmu kat dyg selama ni, terima kasih bebanyak..jasa dan tunjuk ajar yg diberikan akan sy manfaatkan sepanjang sy da bekerja kelak..halal kan sumer mkn minum dan ilmu yg diberikan...sy mtk maaf kalo sy penah wat salah dan silap sepanjang sy menjadi anak murid kalian...jasamu dikenang....


salam kasih sayang dr.
dayang jamaiyah bt awang apeng jaya

11 comments:

CLouDMeD said...

buat dyg...
memandangkn aku maybe yg first komen... aku nak ckp cni yg aku halalkan makn minum, gurau sende, terkasar bahase, ilmu, kdt tepon dan pape jela yg berkaitan.. hahaha... actually agak sedeyh jugak tapi bile bace sebab menyebab ko nak pegi tu, kire tak salah la ko pegi sane... t da ta buleh gurau2 dgn ko lagi dh.. ko pun jgn memain lak kat sane... hehe... pasal dila ko jgn isau... aku leh wat die tegelak lagik... ahha.. poyo gile ayat... aku pun nak mintak maap kat ko kalo ade tekasar bahase, halalkan mkn minum, ilmu dan pape jela ye... pasal ehem2 pun jgn amik ati sgt.. aku gurau je slame nih.. hehe.. chill..

*cmne la kwn aku sorg tu t... ahha

Mat Yen Ibnu Aziz said...

selamat bekerja gua ucapkan.. macam biasalah.. kalau boleh sebelum lu nak balik kuching tu.. buat lah perjumpaan budak-budak kita.. nak bagi kata-kata semangat ke, nak bagi ucapan ucapan ke, nak nangis nangis ke, nak lempang melempang ke, hah time tu lah..

buat yang terbaik untuk hidupmu..

Anonymous said...

alalala...dd..ko wat aku lagi sedeyh dow...hurmm....mmg aku sedih weyh!!!argh!!!

Unknown said...

jasamu dikenang :)

Anonymous said...

yeng,,aku nak wat pjmpn kite2 tapi mcm x sempat jek..huhuxpe aku da plan nak wat jamuan b4 aku fly t...wait 4 my confimation k..

cik.Sheqa said...

haha kesian dila...
takde geng nak gossip da..

Dr. Sepet said...

Semoga dapat menempuh alam pekerjaan dengan jayanya. sentiasalah rendah diri dan ingin belajar dari mereka yang lebih berpengalaman. harap adalah serba sedikit ilmu yang dipelajari sepanjang di UTMKL untuk digunapakai di alam pekerjaan.

CLouDMeD said...

hah... dengar tu yang... paling terkini skali kene praktik kan ilmu Dr.Sepet aja semase di UTMKL dulu... ehhe... aku tatawu nak ckp pe dowh... sori weh... tke cre n have fun there...

Anonymous said...

insyallah...segala apa yg dipelajari akan dipraktik semasa sy keje kelak dr sepet..anyway sume orait kat cni..hihi..sedeyh masih terasa..

anna said...

jgn sedyh2 sgt yang...kamoo sentiasa dlm ingtan kami...sedyh gak xdpt celebrate besday ko...xdpt nk rumble ko...tp ari tu kn dh kne kn...hehehhee...xsalah pown pilihan ko tok keje tu yang...aku sentiasa menyokong ko dr tepi belakang ke mane2 lah...heheee...SEMOGA MAJU JAYA...

✿dalila wadud✿ said...

hahaha...yang kite bru buka blog nie ari nie..n bru je terbaca...ko nie wat kite sedih balik la weh...adoi!!!!!...
walaupun ko x tulis byk...tp tetap sedih..n masih terasa kehilangan ko ...

kawan memng senang untuk di cari tp shabat sgt sukar.....

walau ape pun ko wat kite tetap sokong....kambate dayang...mis u alot...tc ...