Wednesday, June 24, 2009

Keje bibik bertauliah until waiting de job

Salam kepada semua kawan blog ddn ni… ada baik? .. Rasenyer ni la kot first time aku posting kat blog ddn ni.. aku nak gak citer kan life aku kat Sepunk .. Buat mase ni ak masih lagi berbakti kepada mak aku dengan menggunakan tenaga empat kerat yang menunjukkan muscle aku semakin hari semakin kuat dan kental… Almaklumlah menjadi bibik bertauliah ni sememangnya penat dari pagi ke petang tak pernah habis n sampaikan peluh aku memercik n towel good morning aku yang sentiasa setia menemani aku ni pun basah lecun dibuatnyer. Teruk jugak la aku kena train ngan mak aku kena kemas satu rumah yang dah lama ak tak kemas disebabkan busy ngan belajar jer…. Walaupun malas2 aku, aku turutkan jugakla… Lagipun ni la mase nyer aku nak berbakti ngan parent aku nanti time dah keje tak boley nak wat keje lagi kan… Selain dari tu ada jugakla aku pegi jalan2 untuk enjoy kan diri ini ngn family.. Yang sejujurnya aku memang bosan tahap maksima duduk kat rumah n selebihnya aku bercinta dengan laptop dan tenet… Bacalah apa-apa cerpen yang menarik perhatian aku dan membuatkan aku lupa seketika yang aku ni bibik bertauliah di rumah n tak reti2 nak bangun wat keje rumah!!!!!!…. Sambil tu aku apply gak keja kosong kat tenet n dalam banyak2 aku apply hanya satu jer yang bg feed back…..nasib ko la mashie… n die suh aku datang interview.. bedebar rasenyer… ak x tahu nak cakap apa daaa time interview nanti….


Ini sajala coretan yang dapat aku simpulkan sebagai part timer aku dirumah…

Lastly.. ak nak ucapkan selamat maju jaya kepada kawan –kawan yang dapat sambung ke skudai dan merasai zaman kampus lagi… waa terasa seronok nye korang… perjuangan pulun bersama korang masih lagi aku ingat n semua tu sweet sour memories kan… … N yang dok cari kerja cam aku ni moga dapat kerja cepat2 n realisasikan matlamat yang korang idamkan…… … N buat diriku moga berjaya untuk mencapai matlamat hidup yang sebenar…. Sabar impian ku akan ku gapai menjadi realiti…. Hahahahhaha….. Wassalam….

Towel Gud Morning peneman setia aku...

Ak suke time ni... Best bangat..

Blog cerpen..... layannnn...




No comments: