Wednesday, May 20, 2009

AKU & DIDI DI PENANG

Assalamualaikum kwn2 semua..

Sja nk kongsi..
ni gambaq aku ngan didi di Penang wat survey Dr Shuhana..
Letih beb...2 org ja wat..

Fuck off kpd org2 cina yg x nak bg kerjasama...mmg berlagak..depa x tau kita wat survey ni utk kemajuan negara jugak...BODOH PUNYA CINA PENANG!!!!

Kt bawah ni gamba2 kami time bersuka ria..time keja x ambek la plak..hahah


Didi & foreigner...ntah cmna ntah tiba2 diorg nk ambek gamba ngan didi..siap nk masuk dlm Youtube lagi....



gamba aku...siap ada nama lagi kt belakang..



gamba didi lagi...


pehhh..gempak siot..hensem...


ni kwn didi..nama dia Bad..sapa nk berkenalan, gtau aku...


Tu lah, sedikit sebanyak mengenai perjalanan hidup aku ngan didi di Penang...
Pagi dah terpacak kt Pdg Kota, tgh mlm baru balik umah..letih....

K, Bye

3 comments:

Thenadi said...

napa ada lubang =.="
gilah ah, 150! 2 org jah! lumayan nie gaji!

Anonymous said...

fuyohh.....t ader mase ktorg yg wat survey kat ganu post gambo2..hahaha

CLouDMeD said...

hehhe... gambo membe aku promote jgak na... ahhaha... deje ngah pokai nih... dah la tnet kurang meluas di sini... larat nak p cc kerap... ahhaha