Friday, May 8, 2009

Tutup mata, dan kita kembali pada saat itu..

ini adalah slide yg dibuat aku, dayang, dila dan syika untuk pameran hari tu, malangnya korang tak sempat tgok kan :D jadi silalah, kita tgok siapa yang paling banyak berubah dalam masa 3 tahun nie ey. hahaha






























+ aku ada masalah mengingat, kalau aku lupa nama korang, lupa ejaan nama korang, minta maaf
+ aku minta maaf dekat semua orang :D maaf maaf maaf
+ jangan lupa berblog
+ take care

ps. siapa yg cakap," alah gambar dia comel plak" mcm gini, aku cili mulut korang kang :P + aku memang semulajadi comel, haha so x moh jealous ah yee.allah ciptakan makhluknya semua cantek although ada yg berkata anda selenger or what ever lah. huhu

3 comments:

Anonymous said...

muka sya mcm takda perubahan langsung....

A said...

ceh, gambar gua tak smart langsung.. ni salah kamera la ni..

~misz syafa~ said...

ala...tak aci, minachi niee....kami membantah....
gmbr kamu len...sorang len...
gmbr kami,, serabai...huhahahahaa