Thursday, May 14, 2009

Ini Entri Pertama Saya Di Blog Ini

Assalamualaikum w.t.b

Salam gua dari Kampung Cita Jaya, Batu Enam, 17500 Tanah Merah, Kelantan. Kampung gua ni bukan estet woi, lu orang jangan pandai-pandai nak fitnah gua berasal dari estet pulak. Kang ada yang nak kena makan nasi lembek kang. Hahahaa.
Ok, selamat bercuti semua.

Apa aktiviti lu orang dalam masa cuti ni? Kongsi-kongsi la weh!!

* * * * *

Gua sekarang dalam usaha untuk mengurangkan saiz lilitan pinggang.

- Tengah tengah hari gua main lompat-lompat tali skipping.
- Petang petang gua pergi main bola, bila bunyi azan maghrib baru gua pandai nak balik rumah.
- Malam malam gua melantak nasi, lepas tu mengiring mengadap tv, tangan tongkat kepala. Remote TV mak gua kontrol.


Apa macam lu orang??

6 comments:

~misz syafa~ said...

AIK...REMOTE MAK KO CONTROL....KLU AK, AK YG CONTROL..HAHAHHA

Ridzuan Norazlan said...

la, lu skrg dlm usaha utk mengurangkan saiz lilitan pinggang ke?
asl x tnye ak jer..
ak de care yg tbaek

bokbon said...

gua bangun tido menanak nasi, makan. keluar lepak, balik makan lagi, kuar lepak lagi. bila nak kecik perut gua ni?

cik.Sheqa said...

fuyo yeng mengempiskan perot?
macam susah nak percaya jerr..

M@N said...

keco la yeng...ak xde sebok2 nk kempis prot pon... dh la tggl satu sluar jln je yg muat ngan pwot ak nie...huhuhu...

anna said...

ah ko man ti mak ko bising ko asyik mintak duwit nk beli sluar baru...hehehhehehe...