Friday, May 8, 2009

Harapan Laz Sem Aku


Salam kwn2 sume...xtau nk tulis ape...juz nk gtau yg sem ni sem laz...b4 sem ni start ak da mindset sem ni nk epi2 dgn korg sume....n ak pon berazam gak nk try buang sume tabiat buruk ak yg kdg2 pnas baran...tp manusia mmg lemah...ak tau ak wat silap lg sem ni..huhu..sory kwn2 ku semua....smpi hari ni ak still hrap semua kwn2 dlm kelas kita leh berdamai n be one big happy fmily...coz ak sygkn semua kwn2 ak yg byk bantu ak... hope kite sumea leh buang yg xbek n slalu knang all da happy stuff... gd luck semua...

3 comments:

cik.Sheqa said...

Guys.
I love u.
aku nk balik dah ke rumah. banyak urusan.
hahaa...
sayang korang. jumpe lagi kalau berjumpe.. kalau berjumpe tegurlah.aku rabun mb tak nmpk korang...so tegur jelah... i love you guys no matter how hurts we felt ..you guys are still the best


tata
*kalao free saksikan gig KUPU pada 17 mei di ampang*

A said...

peh, baru gua perasan yang gua ni hensem jugak orangnyaa..

~misz syafa~ said...

perhhh......perasan yeng...huahahaha